יום ש', ט’ באדר תשע”ה
 
 
תגובות: 0   צפיות: 0
כאן ניתן לצפות בתוצרי התלמידים בפרויקט מתוקשב בנושא הזהירות בדרכים
קרא עוד...
מחצית א' הסתימה - זה הזמן לתת את הדעת על העשייה המבורכת שנעשית בבית הספר.
קרא עוד...
להלן מכתבה של המנכל"ית בנושא תרגיל התגוננות ארצי
קרא עוד...
״מעבירים את זה הלאה״תלמידים בוגרים מהחטיבה ומתיכון בגין מעבירים את מסר הכבוד בין בני אדם.... סובלנות... ולא לאלימות. הפעילויות לוו בדוגמאות, סרטונים קצרים בנושא,דיונים ובחוויות מעולמם של הילדים.
קרא עוד...
מידע על מגמות בחינוך הטכנולוגי
קרא עוד...
עורכים:נדב שנירוני אוקטן שנהב מנצור
קרא עוד...
קרא עוד...
תלמידים ותלמידות יקרים, במסגרת ההערכות לשעת חירום, מוצגים בפניכם בכתבה זו הנחיות וקישורים לאתרים העוסקים בנושא. כמו כן, במרחבי השכבות, הוסף בפינה השמאלית עליונה, חלון ובו בזמן שיגרה "הודעה על שיגרה", ובזמן חירום (כפי שהתנסינו בתרגיל החירום הבית ספרי ובמהלך המבצעים "עמוד ענן וצוק איתן"), השנה עליכם לבחור ולהרשם לשיעור סינכרוני שיועבר בזמן התרגיל - יש להיכנס לטבלה שבקישור ולבחור.
קרא עוד...
תחרות צילום בית ספרית בנושא "הווי בית הספר"
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
קרא עוד...
באיזה צלצול אתם בוחרים?
מנחת המועצה: אביבית גרשון
קרא עוד...
מצילים את העולם
קרא עוד...
"מוריס לסמור אהב מילים. הוא אהב ספורים. הוא אהב ספרים...מוריס נהנה לחלוק את הספרים עם אחרים.לפעמים זה היה ספר שכולם הכירו ואהבו ולפעמים הוא מצא כרך קטן ובודד שסיפורו סופר לעיתים רחוקות."הסיפור של כל אחד חשוב" אמר מוריס. וכל הספרים הסכימו איתו."מתוך: הספרים המעופפים המפלאים של מר מוריס לסמור / ויליאם ג'ויס.
קרא עוד...
להלן רשימת הספרים החדשים
קרא עוד...
ניתן ללחוץ על התמונה לצפייה בתמונות - לחיצה על התמונה תפתח את גלרית התמונות מלוח בית הספר
קרא עוד...
רכזת חלו"ן: אביבית גרשון
קרא עוד...
מרכזת התכנית: אורנה קונטנט
קרא עוד...
מרכזת הפרויקט: אסתר ימזקי
קרא עוד...
יועצות: אמירה בית אור, יעל ניסן
קרא עוד...
במסגרת המפגשים בשיעורי חינוך ובשעות פרטניות
קרא עוד...
תכנית לשכבות ז'-ט'
קרא עוד...
קישור להמלצות
קרא עוד...
הנחיות לתרגיל בהתעמלות – לכיתות ז-ח-ט - סמסטר ב'
קרא עוד...
תוכנית הלימודים והציון בספורט
קרא עוד...
תקנון החינוך הגופני והתנהגות בשיעורי ספורט
קרא עוד...
מטרת – על של החינוך הגופני: לעצב, לפתח ולטפח אצל הפרט דפוסי פעילות והתנהגות גופנית וספורטיבית, במסגרת הפוטנציאל שלו, לשם הבטחת איכות חייו, בריאותו ואישיותו ההרמונית בהווה ובעתיד.(משרד החינוך, 2012).
קרא עוד...
משולחן המנהלת
מרחבי כיתות
תחומי דעת
מועצת תלמידים
ספריה מספרת
תקנון בית הספר
פרוייקטים
טפסים
לוח אירועים
לוח מבחנים
מערכת שעות בית ספרית
פינת היועצת
תכנית כתו"ם
שורשים
גלריית תמונות
"האחר הוא אני"
תכנית קרן קרב
דף החטיבה בפייסבוק
תכנית אל"ה
תכנית התקשוב הלאומית
חינוך גופני
למידה בשעת חירום
חיפוש באתר